2007-12-07

 

7. december 2007

Marcel: Godt så. Der er allerede gået det meste af en uge, og vi er overhovedet ikke kommet vores hævn-mål spor nærmere. Jeg beslutter hermed - i min egenskab hævn-ansvarlig - at vi tager os alvorligt sammen. Og ingen må sige ordet "grusomt"!
Frederik: Jamen nu sagde du det.
Dragen: Ja, det er højst urimeligt at du må!
Marcel: Jeg sagde det med meta-hensigt. Det er noget andet!
Dragen: Det er noget grusomt andet?
Marcel: Hov!
Dragen: Det var da osse meta-. Jeg udtalte mig om muligheden for at omtale ordet "grusomt", og spurgte til om det var noget grusomt andet.
Marcel: Det giver jo slet ikke mening.
Dragen: Og?
Marcel: Ting skal give mening!
Frederik: Skal de? Hvorfor?
Marcel: For uden mening bliver det hele meningsløst!
Frederik: Ah.
Dragen: Er det ikke et cirkelargument?
Marcel: Jo, men et godt cirkelargument!
Dragen: Fair nok. Skal vi komme videre?
Marcel: Ja!
Frederik: Godt så. Hvad skal vi gøre?
Marcel: Hmm ... det må jeg lige tænke lidt over.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?