2008-07-10

 

Bruxellupsrejse - intro

Efter et veloverstået bryllup (mere om dette når jeg har flere billeder), tog vi afsted på bryllupsrejse til Bruxelles. Til dels fordi ingen af os havde været der før, og det derfor var en fin mulighed for at se noget nyt, til dels fordi vi begge har en interesse i gode øl (og ingen steder har bedre øl end Belgien), og til dels fordi en del mere traditionelle bryllupsrejsesteder er proppet med turister i starten af juli.

Vi var afsted i 8 dage og formåede dér at se en række flotte gamle kirker, skræmmende mange små tissende drenge, et antal forvirrende museer og et traditionelt bryggeri, mens jeg fik smagt i alt omkring 54 forskellige øl, spist urimelige mængder pomfritter og vafler og gået i omegnen af 100 kilometer.

Og så fik ferien en trist afslutning da jeg blev ringet op med beskeden om at en af mine venner havde taget sit eget liv. Det sidste har påvirket mig en del det sidste, men af hensyn til eventuelle bekymrede læsere, så har jeg det fint - men jeg vil savne ham, og jeg vil sikkert et godt stykke tid være påvirket af det skete på den ene eller anden måde.

Gennem de næste dage vil jeg skrive om de forskellige ferierelaterede oplevelser dernede. Med rigeligt med billeder.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?