2008-12-03

 

De er tilbage!

Frederik: Vi er tilbage!
Marcel: Nogen har genoplivet os!
Frederik: Eller vi er i hvert fald bragt tilbage på en eller anden måde.
Marcel: Hvad mener du?
Frederik: Jeg tror vi er udøde. Jeg har en sær fornemmelse af at være en zombie.
Marcel: Du har ret. Jeg har ret spidse tænder, så jeg er nok en vampyr.
Dragen: Og jeg er en ninja!
Frederik: Ninjaer er da ikke udøde?
Dragen: Ssch!
Frederik: Nåhja. Du er en ninja!
Marcel: Og jeg er sulten.
Frederik: Ja, god pointe. Vi har været døde de sidste par år, så vi bør sikkert få noget at spise. Mmm ... hjerner!
Marcel: Jeg vil have blod, tror jeg. Det plejer at være det vampyrer spiser, ikke?
Frederik: Jo. Men hvad med ninjaer?
Dragen: Pizza. Helt klart.
Frederik: Jeg er ikke sikker på at Turtles er repræsentative for ninjaer i almindelighed. Og dertil er du ikke en traditionel ninja, men den slags der åbenbart er en slags udøde væsener i denne blogs forkvaklede opfattelse af ting.
Dragen: Og en drage!
Frederik: Ja, osse det.
Dragen: Så derfor vil jeg have pizza.
Frederik: Jajada. Hjerne, blod, pizza. Hvem henter?

Ja, hvem henter mad til vores nyligt genopstandne helte? Følg med i morgen! (Dette er ingen garanti for at man ved at følge med i morgen faktisk får svaret på det stillede spørgsmål.)

Comments:
Woot! Dragen! Ninjadragen!

Hmm - men dragen er ikke udød. Og forfatteren prøver at skubbe det under bordet, da Frederik nævner det...

The plot thickens...
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?