2008-12-04

 

Hvad der skete med pizzaen

Dragen: NOMNOMNOM! Mmm ... det var en god pizza.
Frederik: Hvorfor spiste du så ikke det hele i går?
Dragen: Det er faktisk en sjov historie.
Frederik: ...
Marcel: ...
Dragen: Kanske jeg skulle fortælle jer den?
Marcel: Ja, det skulle jeg mene. Jeg hentede den trods alt.
Dragen: Ah, så det var dig!
Marcel: Ja, det kan du da vel godt huske?
Dragen: Nej, du må tænke på at det skete mellem to indlæg.
Frederik: Jeg tror ikke vores kære vampyr-ven har tænkt så langt. Hans hjerne er knapt i en tilstand hvor jeg ville æde den.
Marcel: Hovhov, hr. zombie-fjæs!
Frederik: Uha, hvor elegant! Jeg er en zombie, så derfor skal jeg kaldes zombie-fjæs? Virkelig voksent.
Dragen: Hæhæ ... zombie-fjæs!
Frederik: Kæft, drage! I det mindste er jeg en rigtig slags udød. Du er en ninja!
Dragen: Ninjaer er seje! Især drage-ninjaer!
Frederik: Men de er ikke udøde ...
Marcel: Nej, det er de faktisk ikke.
Dragen: Er de da døde, måske? Nej, så derfor må de være u-døde. Det er logik. Logik, siger jeg! Logik!
Frederik: Nej.
Dragen: Øv. Men hvis ninjaer ikke er udøde, og jeg er udød, hvad er jeg så?
Marcel: En robot, måske?
Dragen: DCL ROBOT CHAR(3) INIT('MIG'); PUT SKIP EDIT('WEE!')(A);

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?