2008-12-14

 

Jagten på den forsvundne handling - del 6: Den var der lige før ...

Frederik: Nå, hvad siger dit kort så.
Dragen: At vi er i en hule.
Frederik: Men hvor skal vi gå hen?
Dragen: Andetsteds i hulen.
Marcel: Du har ikke noget mere konkret.
Dragen: Det er da ret konkret.
Frederik: Jeg er tilbøjelig til at være enig med Marcel. Det er ret ubrugelige informationer du kommer med.
Dragen: Hrmpf. Prøv du at få noget bedre ud af det kort.
Frederik: Jamen så giv mig det.
Dragen: Hér.
Frederik: Tak. Lad mig nu se ...
Marcel: Uh, vi kunne dreje ned af dén der tunnel, og så ...
Dragen: Hvad ville vi få ud af det?
Marcel: Øhm, vi ville komme et andet sted hen.
Dragen: Var det ikke mit forslag?
Huletrolden: Jo, og det var et fint et af slagsen.
Frederik: Bland dig udenom. Du er bare en huletrold.
Huletrolden: Ja, men eftersom vi er i en hule, bør min mening vel have en vis vægt.
Marcel: Altså indtil for nylig var du slet ikke med i historien. Gå nu væk igen.
Huletrolden: Grmpf.

Huletrolden går væk.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?