2008-12-24

 

Juleaften

Dragen: Nå, så lykkedes det os omsider at finde finansgrisen.
Finansgrisen: Det var nu mig der fandt jer.
Dragen fra fremtiden: Men stadig!
Finansgrisen fra fortiden: Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan se at det er jeres fortjeneste. På nogen måde. Er I sikre på at I ikke vil købe tulipaner? Jeg vil tro prisen på dem vil stige en del, så det bør være en sikker investering.
Dragen fra kort før tidsmaskinen bliver færdigbygget: Udøde skal ikke investere. Det virker fjollet.
Frederik: Nemlig. Udøde skal bare rode med tidsmaskiner og lave uoprettelig skade på rumtidskontinuet.
Frederik fra fremtiden: Nemlig.
Marcel: Og vi skal redde julen.
Finansgrisen: Er julen i fare?
Dragen fra kort før tidsmaskinen bliver færdigbygget: Ja! Du vil ødelægge den. Det er derfor vi vil lave en tidsmaskine.
Frederik: Nemlig.
Finansgrisen: Jamen jeg ødelægger ikke julen, da. Jeg ødelægger kun verdensøkonomien, men det betyder bare at folk får lyst til at bruge flere penge på ting som jul og sådan.
Dragen fra fremtiden: Det forklarer at jeg ikke husker at julen var ødelagt. Jeg gik bare ud fra at det var fordi vores plan var lykkedes.
Finansgrisen fra fortiden: Du er fjollet.
Dragen fra kort før tidsmaskinen bliver færdigbygget: Ja, du er fjollet, fremtidige mig!
Frederik: Det må da osse ramme dig - du er osse fra fremtiden.
Dragen fra kort før tidsmaskinen bliver færdigbygget: Bah, humbug!
Frederik: Nå, alt er åbenbart godt. Hvilket betyder at vi ikke rigtig har haft nogen handling alligevel i år.
Marcel: Pyt. Glædelig jul, allesammen!

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?