2008-12-02

 
Nå, jeg må hellere fatte mig lidt. Jeg skal have samlet tankerne - en julekalender ... Hvad skal den handle om? Hvem skal være med? Skal jeg genoplive Frederik og Marcel? Sidste år var de med som spøgelser, men er det en god idé? Har der i det hele taget været noget godt i nogen af de foregående julekalendere? Betyder det noget om der er noget godt?

Ok, jeg skal ikke genbruge for meget, men på den anden side har folk jo visse forventninger. Det kan ikke udelukkes at disse forventninger er at jeg er død og borte - 4 fucking måneder! Hvad tænker han på? Spasser-Stefa... nej, nok om det! Jeg skal lave julekalender! Hvor var jeg nu? Frederik og Marcel, ja. Alle kan lide dem. Og dragen! Især dragen. Drager er seje.

Men vi skal ikke gentage handlingen fra sidste år. Ingen spøgelser. Men de er jo døde, så skal der være spøgelser alligevel? Hvordan får man spøgelser og ikke-spøgelser på én gang? Zombier? Vampyrer? Ninjaer? Humm ...

Comments:
Zombieninjavampyrer!

Zombieninjavampyrrobotter!


The Power of Cool compels you!
 
plz?
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?