2009-12-05

 

Amok i Næstved!

Dragen: Aaaargh! Jeg går amok! Aaaargh!
Finansgrisen: Burde du ikke gøre andet end bare at sige det?
Dragen: Men hvad? Jeg har aldrig rigtig været så meget drage af andet end navn.
Finansgrisen: Hvis du skal gå den klassiske dragerute, bør du nok flyve op i et tårn, spy ild og kræve jomfruofre. På den anden side er det lidt gammeldags, og jeg ville personligt foreslå dig at trampe på bygninger, spy ild og spise de mennesker der kommer i vejen. Det er mere tv-venligt.
Dragen: Men risikerer jeg ikke at de sætter militæret ind hvis jeg tramper på bygninger?
Finansgrisen: Det er altid en risiko, ja. Men jeg kunne forestille mig at de heller ikke ville være alt for begejstrede hvis du holdt byen som gidsel for jomfruofre.
Dragen: Hærgen er svært.

Etiketter: , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?