2009-12-04

 

Et eller andet om Næstved

Dragen: Godt så, så har vi tilbageerobret julekalenderen!
Finansgrisen: Hurra!
Frederik: Ja, det var godt. Og på tide.
Marcel: Jeg synes nu katten var fin.
Frederik: Såmænd, men der var ikke megen handling.
Marcel: Er der da det nu?
Dragen: Ja! Bare se når jeg går amok!
Finansgrisen: Uh, en drage der går amok. Det lyder faktisk spændende.
Frederik: Ja. Med mindre den går amok på os.
Marcel: Det er da meget spændende.
Frederik: Men ikke godt.
Marcel: Nej, ikke godt.
Dragen: Men hvem skal jeg så gå amok på?
Finansgrisen: De gode borgere i Næstved?
Dragen: Hvorfor lige dem?
Finansgrisen: Hvorfor ikke? Af en eller anden grund var Næstved central for handlingen sidste år, så jeg antog det ville være passende igen i år.
Marcel: Hvorfor var det egentlig Næstved sidste år?
Frederik: Det var vist et af Stefans mærkelige indfald.
Finansgrisen: Men det er jeg osse, så jeg ved ikke om jeg skal beklage mig for meget.
Frederik: Det skal du.
Dragen: Og gå amok!
Finansgrisen: Nej, det tror jeg jeg overlader til dig. Du er trods alt en drage.
Frederik: Og drager går amok.
Dragen: Ja. Det ligger i vores natur. Så mod Næstved igen i år?
Finansgrisen: Mod Næstved!
Frederik: Mod Næstved!
Marcel: Mod Næstved!

Etiketter: , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?