2009-12-01

 

En spøjs jul


Hmm ... hvordan virker den hér? Jeg må lige ... uh, noget der bevæger sig! Det skal jeg daske til! Dask! Dask!

Nå, hvor kom vi fra? Ohja, hej og velkommen til årets julekalender. Jeg hedder Spøjs og ejer Stefan. Han har lidt travlt fordi han lige har fået et nyt job. Jeg forstår at det vil give penge til mad til mig, og derfor er jeg gået med til at hjælpe til med kalenderen hér.

Jeg vil starte med at fortælle historien om dengang hvor jeg fandt noget småt på gulvet. Det var muligvis i virkeligheden slet ikke noget, men jeg besluttede mig alligevel for at spise det. Hov! Der er det igen! Eller osse er det et luftmolekyle! Under alle omstændigheder skal det ikke undslippe mig denne gang!

Etiketter: , ,


Comments:
Årh hvor er den sød
 
Wee! Spøjs!
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?