2009-12-22

 

Fælden klapper

Marcel: Jeg er træt af at ligge på lur. Sker der ikke snart noget?
Finansgrisen: Ssch! Vi skal være stille. Ellers virker det ikke.
Marcel: Jamen det virkede heller ikke da vi var stille.
Dragen: Det har han ret i.
Frederik: Ja, jeg må osse indrømme at det ikke går så godt med planen. Og vi er snart ved at have travlt.
Julens pingvin: Måske hvis jeg ofrede mig for jeres synder?
Frederik: Hvordan skulle det hjælpe?
Julens pingvin: Det ved jeg ikke.
Frederik: Hvorfor foreslår du det så?
Julens pingvin: Tidsfordriv mens jeg venter.
Frederik: Du er sær.
Marcel: Meget.
Dragen: Ja.
Finansgrisen: Bestemt.
Spøjs: Mjav.
Frederik: Men vi skal altså have gjort noget. Vi skal være mere proaktive! Og dynamiske!
Dragen: Og ninjaede!
Frederik: Dig og dit ninjeri.
Dragen: Ninjaer er seje!
Finansgrisen: Det siger du bare fordi du er ninja. Og fordi det er sandt.
Dragen: Ja. Men mest det første.
Finansgrisen: Det antog jeg.
Frederik: Jaja, ninjaer er seje. Især udøde ninjaer.
Dragen: Er alle ninjaer ikke det?
Frederik: Ikke almindeligvis. Det er kun i denne julekalender.
Dragen: Fjollet.
Finansgrisen: Ja, men sådan er det jo når Stefan skriver en julekalender. Fjollet og usammenhængende.
Spøjs: Vov.
Frederik: Hov. Sagde katten lige "vov"?
Spøjs: Mjav.
Marcel: Det tror jeg ikke.
Dragen: Nej, jeg vil tro du er blevet sindssyg. Katte siger "mjav", ikke "vov".
Finansgrisen: Vi kunne jo gå tilbage i teksten og læse det.
Frederik: Ja, og så kan I se at jeg ... hov! Hvad var det du sagde?
Finansgrisen: Jeg sagde at vi kunne gå tilbage i tekst... Selvfølgelig! Hvorfor tænkte jeg ikke på det?
Frederik: Hvorfor tænkte ingen af os på det før?
Marcel: På hvad?
Finansgrisen: På tekst! Vi bliver skrevet!
Frederik: Af Stefan! Han må være her!
Marcel: Uh, så må han jo gå i fælden.

Stefan går i fælden.

Stefan: Fordømt.

Etiketter: , , , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?