2009-12-16

 

Julens pingvin

Dragen: Nå, så er det vist efterhånden kun mig der ikke er død.
Spøjs: Mjav.
Dragen: Ohja, du er heller ikke død.
Spøjs: Mjav.
Dragen: Men Marcel er blevet spist af mig ...
Marcel: Ja, det var lidt irriterende.
Dragen: ... Frederiks hoved er eksplumderet ...
Frederik: Og det gjorde ondt, gjorde det.
Dragen: ... og finansgrisen gik på mystisk vis i stykker.
Finansgrisen: Sådan går det jo.
Spøjs: Mjav.
Frederik: Men hvad skal vi gøre ved det? Hvad kan vi gøre?
Finansgrisen: Vi skal have fundet Stefan hurtigst muligt, så vi kan sætte en stopper for det. Vi gider ikke dø mere!
Julens pingvin: Hvorfor ikke?
Frederik: Fordi det ikke er sjovt.
Julens pingvin: Nej, men derfor kan det godt være fint alligevel
Marcel: Hov, hvem er du?
Julens pingvin: Jeg er ... JULENS PINGVIN!
Frederik: Hvem?
Marcel: Huh?
Dragen: Julens pingvin?
Finansgrisen: Jeg har heller ikke hørt om den.
Spøjs: Mjav.
Julens pingvin: Jamen ... julens pingvin! Det er mig der er hele grunden til at man holder jul!
Frederik: Jeg er ret sikker på at det ikke er noget med en pingvin.
Finansgrisen: Jeg tror osse du tager fejl, lille ven.
Julens pingvin: Jeg tager ikke fejl! Jeg er julens pingvin! Jeg døde for at sone menneskenes synder! Selvom det ikke var sjovt! Julens pingvin!
Frederik: Jeg tror du forveksler dig selv med nogen.
Marcel: Godzilla?
Dragen: Nej, Godzilla døde ikke for at sone menneskenes synder, men fordi han kom op at slås med en drage.
Finansgrisen: Er Godzilla død?
Dragen: Det ved jeg ikke.
Finansgrisen: Du er en sær drage.
Julens pingvin: Kan I så diskutere mig igen! Jeg er julens pingvin! Pingvin!
Frederik: Jeg tror stadig du tager fejl.
Julens pingvin: Julens pingvin! Mig! I er dumme!
Finansgrisen: Jeg tror muligvis at denne julepingvin blot er endnu et af Stefans forsøg på at distrahere os.
Stefan: Virker det?
Finansgrisen: Ja.
Julens pingvin: Kender I virkelig ikke julens pingvin?

Etiketter: , , , , , ,


Comments:
Oh, hominids, longing for much better times,
Remember that King Kong died for your crimes.
And the whisker you find on the brim of yout hat
may be all that is left of Schrödinger's cat
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?