2009-12-21

 

Noget der faktisk begynder at ligne en plan

Frederik: Fælden er stadig tom. Det var upraktisk.
Marcel: Ja. Vi fanger ingen Stefan på den måde.
Finansgrisen: Nej, det virker ikke så snedigt som vi troede.
Julens pingvin: Men det er altså en snedig fælde. Snedig, siger jeg! Snedig!
Frederik: Utvivlsomt. Men det hjælper ikke meget hvis ikke Stefan dukker op herinde.
Finansgrisen: Men hvad gør vi ved det?
Dragen: Vi kunne lokke ham!
Finansgrisen: Hvordan?
Dragen: Med snilde!
Julens pingvin: Uh, det har jeg vist osse noget af i huen ...
Frederik: Virkelig?
Julens pingvin: Nej. Jeg løj. Jeg har kun en fælde.
Frederik: Øv.
Finansgrisen: Hmm ... hvornår er det Stefan plejer at dukke op?
Frederik: Det sker ikke så forfærdeligt tit. Jeg ved ikke om der er et mønster.
Marcel: Nej, det er mere Spøjs der af og til dukker op.
Finansgrisen: Men Spøjs er jo Stefan!
Dragen: Nej, Spøjs er katten.
Marcel: Ja, det er jeg osse ret sikker på. Den siger "mjav" og sådan.
Finansgrisen: Ja, men når den skriver afsnit, er det ikke den i virkeligheden, men Stefan!
Dragen: Nåhja. Det fandt vi ud af.
Marcel: Men der er ellers billeder af en kat når det er Spøjs der skriver.
Finansgrisen: Ja, men det er jo kun for at narre os! Jeg har gennemskuet ham!
Frederik: Selvfølgelig. Så vi skal bare vente på næste gang Spøjs skriver et afsnit, og så har vi ham!
Finansgrisen: Bingo!
Julens pingvin: Jamen så lad os lægge os på lur og vente.

Etiketter: , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?