2009-12-14

 

Pebernødder er mums

Frederik: Nå, vi er nu samlet i Næstved, hvor vi ved Stefan befinder sig. Så er spørgsmålet bare hvor.
Marcel: I Bilka?
Frederik: Der har vi lige været. Han var der ikke.
Dragen: Men der var pebernødder.
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Ja, der var pebernødder.
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Men ingen Stefan.
Dragen: Men pebernødder!
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Hold så op!
Dragen: Med hvad?
Frederik: Med at nævne pebernødder!
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Og med at sige mums!
Dragen: Jeg tror det går automatisk hvis jeg holder op med at nævne pebernødder.
Finansgrisen: Mums. Ja.
Frederik: Godt. Så gør du det! Ikke flere pebernødder!
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Hold nu op!
Dragen: Det var dig der sagde pebernødder.
Finansgrisen: Mums.
Frederik: Ja, men nu siger jeg det ikke mere! Ingen siger det mere!
Marcel: ... pebernødder.
Finansgrisen: Mums.
Frederik: AAARGH!
Dragen: Jeg tror han går amok.
Finansgrisen: Det kunne se sådan ud.
Frederik: Jeg går ikke amok! Jeg prøver bare at få lidt mening i det hér! Og I bliver ved med at sige pebernødder ...
Finansgrisen: Mums.
Frederik: ... og mums! Hold så op! Ikke mere! Aldrig mere!
Finansgrisen: Jamen de smager jo så godt.
Frederik: Lad os komme videre! Vi skal finde Stefan!
Stefan: Pebernødder.
Finansgrisen: Mums.

Frederiks hoved eksploderer.

Etiketter: , , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?