2009-12-10

 

Spøjs vender tilbage!


Nå, nu gider Stefan åbenbart ikke lave noget igen. Jeg finder mig i det fordi han giver mig mad, men der må være en grænse! Jeg vil absolut ikke ... hvad var det? Der var noget der sagde en lyd! Er det noget der kan spises? Jeg kan lide at spise ting. Mmm ... ting. Nom nom nom. Vil I klø mig på maven? Se, hvor indbydende jeg kan være. Hov! I klør mig på maven! Hvor vover I? Tror I jeg er en kat eller sådan noget? Jeg er en mægtig tiger! Mjav!

Spøjs sidder helt stille i 4 minutter

En mægtig tiger sagde jeg! Pas bare på! Jeg ... hov, hvad er det? Kan det spises?

Finansgrisen: Hej, Spøjs. Kan du fortælle os hvor Stefan er?

Hov! Det var en replik! Hvor kom den fra? Der skal ikke være replikker i ting jeg skriver. Jeg skriver uden replikker! Replikker er under en mægtig tigers niveau.

Finansgrisen: Jaja, det er meget godt. Men kan du ikke fortælle hvor Stefan er alligevel?

Uh, en replik! Mon den vil være min ven? Stefan er i Næstved.

Etiketter: , , ,


Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?