2010-12-23

 

24. december - glædelig jul!

Finansgrisen: Vi har fejlet.
Marcel: Øv. Så bliver det altså ikke jul alligevel?
Frederik: Nej. Uden postvæsenet bliver det ikke jul.
Julens pingvin: Hej gutter. Glædelig jul.
Marcel: Nej. Slet ikke jul overhovedet. Det er deprimerende.
Julens pingvin: Hvorfor ikke?
Frederik: Fordi postvæsenet er fanget af dragen og hans trolde og bombenisser.
Julens pingvin: Nå, bare det?
Finansgrisen: Det er ikke bare! De er skidefarlige!
Julens pingvin: Nåja. Så er det godt at jeg gik med dem efter holddelingen, så jeg kunne befri postvæsenet mens I distraherede dem ved at blive smadret og eksplumderet.
Postvæsenet: Ja, det værdsættes. Og nu skal jeg bringe post ud!
Finansgrisen: Vi vandt! Jeg er sej!
Julens pingvin: Det er du nemlig.
Egern-fyrsten: Inden vi runder af, så har jeg et spørgsmål: Glemte I ikke lige pludselig mig?
Dragen: Nåhjo.

Dragen spiser egern-fyrsten

Dragen: Jeg er stadig sulten.

Etiketter: , , ,


Comments:
Julen er reddet! Hurra! Egernfyrsten er fortæret, hurra! Dragen er sulten, hurra!

God jul til jer dernede.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?