2011-12-19

 

19. december - teksten

Finansgrisen: Jeg har siddet hele natten og arbejdet på teksten. Mit bud på hvad der stod, ser foreløbig sådan hér ud:
Tophemmeligt om den hemmelige plan

Vores leder har #####neret (noget med infiltration?) sig i julekalender(grupp?)en, hvor han overvåger deres fremskridt og di##ret ###je# de# i den rette retning. Alt ser ud til at (vi?) inden jul ### ### overtaget julekalenderen - ## #er### er verdenskontrol tri(umf? - passer ikke helt ind)!

H## R##### (Har det noget at gøre med den der har infiltreret os?)
Det er ufærdigt, men konklusionen må være at vi er blevet infiltreret, og at deres leder er blandt os.
Dragen: Jeg har osse arbejdet på min egen udgave. Den er som følger:
Tossemesigt om den heltelige plan

Vores leder har pensioneret tog i julekalenderdimsen, hvis far overvåger deres klumspridt og diskret spejet det æg den rensede retling. Alt ser ud til at bier inden jul skal have modtaget julekalenderen - og herinde er verdenskontrol triviel!

Hal Ronson
Finansgrisen: Det giver jo slet ikke mening, og halvdelen af ordene er enten stavet forkert eller ikke-eksisterende.
Dragen: Det forvirrede osse mig en del. Hal Ronson er snedig.
Finansgrisen: Jeg tror vi bør holde øje med de andre.

Comments:
Det er Roald! Roald, for pokker! Hvorfor lytter I ikke til mig? Eller Regan, naturligvis. Det ville måske være mere sandsynligt.
 
Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?