2011-12-02

 

2. december - et plot dukker op

Dragen: Vi har, for sammenhængen i historiens skyld, valgt at udstyre Roald med talens gave.  
Roald: Det behager mig ikke vel at jeg ikke får din udelte opmærksomhed, hr. Store Grønne Ting!  
Dragen: Men rimeligvis er han stadig et spædbarn.  
Roald: Jeg finder denne eklatante mangel på opmærksomhed stærkt beskæmmende!  
Dragen: Jaja, jeg skal nok tage dig op nu!
Roald: Hørhov! Lad mig være i fred! Jeg ... Nå, det var vist ligemeget. Hejsa. Jeg følger pludselig et behov for at slikke på din snude.

Roald slikker på dragens snude

Roald: Din smag er interessant, og jeg finder at din reaktion bringer mig megen moro og i det hele taget beriger min tilværelse.
Dragen: Øhm, tak. Tror jeg nok.
Roald: Hillemænd! En fremmed! Jeg vil udstrække mine arme i håbet om at kunne komme til at røre ved ham.  
Den fremmede: Vær hilset!
Dragen: Davs fremmede. Hvem er du?
Den fremmede: Jeg er et plot. Jeg så et opslag om at I manglede et.
Dragen: Det var sidste år. Vi mangler osse et i år, men jeg er ikke sikker på at vi har råd, for ser du ...
Plottet: Hov! Stop! Hvis I ikke har råd til at betale, kan I ikke have nogen baggrundshistorie. Den er en del af et plot og dermed underlagt vores overenskomst.  
Roald: Jeg føler et akut behov for at rejse mig op ved dine benklæder.  
Dragen: Jamen vi er en julekalender. Vi kan dårligt undgå at have en eller anden form for plot lige meget hvad.
Plottet: Så må I betale. Ellers vil vi blokere jer. Og det er osse en slags plot, så det bliver bare dyrere i længden.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?