2011-12-22

 

22. december - stop fortælleren!

Fortælleren: I sidste afsnit formåede den snedige fortæller at mmgbh! Gbmgggh!
Finansgrisen: Godt så. Vi har nu fået kneblet den skide fortæller inden han fik afrundet dette afsnit, osse. Nu skal vi bare finde ud af hvem der sendte ham.
Dragen: Hal Ronson?
Frederik: Jeg antager han er sendt af plottene for at forhindre opklaringen af mysteriet.
Finansgrisen: Lad os spørge ham.
Frederik: Vi skal være sikre på han ikke bare afrunder afsnittet, så.
Finansgrisen: Fortæller?
Fortælleren: Mmmgh!
Finansgrisen: Om lidt afknebler vi dig igen. Når vi gør det, vil vi stille dig nogen spørgsmål. Imens vil vi rette en ladt drage imod dig, og vi er ikke bange for at bruge den hvis du forsøger at afrunde afsnittet, eller hvis du bare ikke besvarer spørgsmålene ordentligt. Er du med?
Fortælleren: (resigneret) Mmgbh.
Finansgrisen: Godt så. Hvem er du, og hvorfor er du her?
Fortælleren: Jeg er en fortæller. Plottene sendte mig herhen for at afrunde jeres historie.
Finansgrisen: Hvorfor?
Fortælleren: Fordi I ikke vil betale for et ordentligt plot. Det er standard.
Finansgrisen: Hvad med Roald? Hvor er han?
Fortælleren: Han er hvor han har lyst til at være.
Finansgrisen: Hvad mener du med det? Er det ham der står bag det hele?
Fortælleren: Jeg har vist sagt nok. Vi vender tilbage i AAARGH!
Dragen: Øv. Fortællere giver mig luft i maven.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?