2011-12-23

 

23. december - mysteriet løses?

Dragen: Det er nu ærgerligt at fortællere giver mig luft i maven. Jeg kunne godt have spist ham.
Finansgrisen: Til gengæld kan det være at han stadig kan være til gavn. Når han altså vågner op igen. Du forskrækkede ham vist ret meget.
Dragen: Det var jeg jo nødt til for at læsere skulle tro han blev spist.
Finansgrisen: Jeg tror mere det var fordi Stefan lod dig spise ham, men glemte at han skulle bruges igen.
Stefan: Ssch!
Finansgrisen: Nå, hvorom alting er så bør vi undersøge ham. Er der en der ikke er en gris der kan gøre det?
Frederik: Jeg skal nok. Der er et eller andet mystisk ved ham ... hov, det er en maske!
Finansgrisen: Tag den af!
Frederik: Gisp! Roald!
Dragen: Det forklarer at han ikke er større end en baby.
Finansgrisen: Så det var Roald der stod bag det hele? Men hvorfor? Og hvordan?
Anne: Ha! Jeg sagde det jo!
Stefan: Tilbage til kommentarerne med dig. Det hér er noget rod. Har ingen hér hørt om den fjerde mur? Tilbage til historien!
Finansgrisen: Som sagt ... øhm, hvor var vi? Det var Roald, ja. En baby der stod bag det hele.
Frederik: Hov vent! Det er osse en maske!
Dragen: Det forklarer så muligvis at babyen var ret stor.
Finansgrisen: Tag osse den af!
Julens pingvin: Skal vi ikke vente til i morgen? For spændingens skyld.



Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?