2011-12-03

 

3. december - belejringen

Dragen: Ja, sagen er nu den at vi er blevet belejret af en flok vrede plot der kræver at vi betaler den overenskomstmæssige pris for at have et plot i vores julekalender. Vi kan ikke bevæge os ud, og vi kan ikke modtage gæster. Det gør julekalenderen ret kedelig.
Roald: Jeg bemærker med en vis utilfredshed at jeg har haft afføring i min ble.  
Dragen: Og situationen hérinde er åbenbart netop tilspidset efter den nyeste udvikling i lille Roalds ble. Roald: Jeg finder det besværligt, grænsende til det tårefremkaldende, at din skællede hud besværliggør mine bestræbelser på at klatre op ad dine ben.  
Dragen: Godt så. Marcel, kan du lige skifte Roald?
Marcel: Jamen det er din tur!
Dragen: Nej. Jeg har kløer. De er ikke praktiske at skifte børn med. Til gengæld er de praktiske at ihjelslå folk der ikke vil skifte børn, med.  
Marcel: God pointe.  

Fem minutter går
 
Marcel: Vi er stort set løbet tør for bleer. Og vi kan ikke hente flere.  
Dragen: Suk. Vi må jo nok indlede forhandlinger med de forbandede plot.
Roald: Jeg finder vejrudsigternes 5 døgns-prognoser sært underholdende.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?