2011-12-05

 

5. december - sammenbrud

Marcel: Øhm, ja, der har jo været forhandlinger i gang hele dagen, og jeg tror nok vi er ved at nærme os noget ...
Finansgrisen: Men jeg tvivler på at det er noget godt.
Marcel: Hov, hvor kom du fra?
Finansgrisen: Jeg er allestedsnærværende for tiden.
Roald: Jeg har netop erfaret at denne røde klods befinder sig på gulvet, hvilket jo er direkte skandaløst, når det tages i betragtning at den kunne ligge oven på et bord!
Finansgrisen: Gør han hele tiden sådan?
Marcel: Ret meget.

Roald lægger den røde klods op på bordet. Roald bider i bordet.

Marcel: Nå, nu sker der noget! Dragen og Frederik kommer ud af forhandlingsteltet!
Dragen: Argh! Tåbelige plot!
Marcel: Gik det godt?
Frederik: Nej. De forlanger alt for mange penge. Og stiller krav til hvilke plotelementer vi må bruge.
Dragen: Jeg må ikke sætte ild til ting! Eller eksplumdere dem!
Frederik: Og de mener at vi skal have rundet historien af den 22., så plottet kan nå hjem til sin familie for at holde jul. Vi er en julekalender!
Finansgrisen: Nå, jamen skal vi så ikke bare køre uden plot som vi plejer?
Frederik: Nej! Vi skal lære dem en lektie! Vi går til krig mod dem!
Finansgrisen: Spændende. Men vi skal passe på. Det er en mægtig fagforening med gode forbindelser.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?