2012-12-11

 

10. december


Vejret er blevet bedre, og jeg satser på at kunne være tilbage allerede i dag. Måske. Jeg har i hvert fald fundet en vej der burde føre mig tilbage til nutiden. Altså den rigtige nutid.

Der er et hul i rumtiden som jeg regner med at kunne snige mig igennem. Min optimisme bliver ikke mindre af at jeg kan læse dagens (altså morgendagens i forhold til hvilken dag det burde være i min tidslinje) på nuværende tidspunkt. Så mon ikke det går fint?

Ellers går der da for alvor paradoks i den, og det vil Vogterne ikke kunne lide. Mon Vogterne kan give mig en idé til handlingen? Så vidt jeg kan se, vil jeg ikke have fundet på noget i morgen - det er lige før jeg burde overveje at tage til den 24., så jeg kan læse det hele ... nej, det er sådan en fristelse man ikke skal falde for. Hullet er kun til hjemturen, og så er det hele forhåbentlig fastlåst igen.

Comments: Send en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?